Aangepaste routebeschrijving naar de ALV op 18 mei 2024

Heeft u zich al opgegeven voor de Voorjaarsclubdag? Zie AIM nr. 2, pag. 2!

Opgeven kan via de Ledenpagina.

Vanuit het oosten, zuiden of westen: neem respectievelijk de A1, A2 of A4 naar Amsterdam. Volg de rondweg A10 rond Amsterdam tot de A7/A8, richting (onder meer) Leeuwarden en bij Zaandam de A7, opnieuw richting Leeuwarden. Die voert langs Purmerend en Hoorn. Neem afrit 10 ‘Wognum’ en volg de N241 richting Opmeer. Na ongeveer 5,5 kilometer, direct na het bedrijventerrein rechts neemt u bij ANWB bord Hoogwoud, rechtsaf de Middelweg, die gaat over in de Herenweg. In Hoogwoud doorrijden tot de eerste grote kruising, met de Oosterboekelweg. Rechts op de hoek zit ‘De Hooghe Heeren’. Parkeren kan op het parkeerterrein van tuincentrum ‘De Boet’ aan de linkerkant van de Oosterboekelweg, na het Avia tankstation.

Vanuit noord- en noord-oost Nederland: neem de Afsluitdijk (A7) richting Amsterdam. Neem afrit 12 ‘Middenmeer’. Volg de N242, de Alkmaarseweg, direct na de afrit op de rotonde rechtdoor, doorrijden tot de volgende rotonde, neem deze driekwart en meteen rechts om de parallelweg Alkmaarseweg te volgen (N239). In de bocht naar rechts linksaf buigen, Westfriesedijk, rotonde rechts, Zuiderzeestraat. Eerst kruising rechts, Schoolstraat (Aartswoud) volgen, die in een bocht naar links overgaat in de Herenweg (niet rechtsaf Mienakker). In Hoogwoud op de kruising links bij ‘De Hooghe Heeren’ de Oosterboekelweg in. Parkeren kan op het parkeerterrein van tuincentrum ‘De Boet’ aan de linkerkant van de Oosterboekelweg, na het Avia tankstation.

Vanaf ‘De Hooghe Heeren’ naar ‘Museum ’t Loosje’: Ga vanaf de parkeerplaats rechtsaf. Direct na ‘De Hooghe Heeren’ linksaf de Herenweg nemen. Na ongeveer 1,3 km bij verkeerslicht linksaf slaan. Na 600 meter linksaf industrieterrein ‘De Veken’. Na weer 600 meter  vind je ‘Museum ’t Loosje’ aan de rechterkant bij het LUKoil tankstation.