Voorjaarsclubdag 1

Clubdag | DAF Museum

Voorjaarsclubdag: 28 mei

Op zaterdag 28 mei hielden we de Algemene Ledenvergadering, alias de ‘voorjaarsclubdag’, in het DAF Museum in Eindhoven. Het werd een zeer geslaagde dag.

Het DAF Museum blijft zeer de moeite waard, ook al bent u geen DAF-fanaat.

NAMAC-leden die niet zelf over een Museumkaart beschikten, kregen de entree door de club aangeboden. We zagen al snel groepjes druk pratende leden, dat is ook een mooie functie van zo’n dag, je maakt kennis met andere leden.

De feitelijke reden waarom we hier waren, was uiteraard de ALV. We hadden

een paar serieuze punten af te handelen. Zo is er een nieuwe penningmeester benoemd, Jan-Hein Verhaeren èn een nieuwe beurscoördinator, Bart Willems.

Zo hebben we nu weer een compleet bestuur, dat met veel enthousiasme doorgaat waar we gebleven zijn. We hadden ook nog niet eerder de gelegenheid om Wouter Verhey te bedanken voor al het werk dat hij vooral achter de schermen als ad interim voorzitter heeft verricht.

Een belangrijk punt was uiteraard de goedkeuring van de nieuwe statuten. Frits Ton, oud-notaris en uiteraard NAMAC-lid, hield een heel goede en voor iedereen begrijpelijke toelichting waarom dit zo belangrijk is en waarom we die herziening nu echt moesten doorvoeren. Frits heeft de wijzigingen samen met notaris Peter Blokland en met het bestuur opgesteld. De wijzigingen zijn vrijwel unaniem goedgekeurd.

Voorjaarsclubdag 1
Voorjaarsclubdag 2