Op gebied van licenties zijn er nieuwe overeenkomsten met Motul en Hendrick Motorsports. Vooralsnog gaat het in beide gevallen om nieuwe kleurvarianten van bestaande modellen, ook in het geval van Hendrick Motorsports. Dat team is vooral actief in de NASCAR en een beetje in de IndyCar. Dat laatste is voor Greenlight geen probleem, maar de licentie voor NASCAR-auto’s is in handen van Lionel. GreenLight gaat in ieder geval de IndyCar-auto maken waarmee Hendrick Motorsports dit jaar deelneemt aan de beroemde Indy 500. Verder bestaat het aanbod vooral uit de eerste generatie Chevrolet Camaro’s in verschillende beroemde kleurenschema’s van de NASCAR-auto’s uit het verleden van Hendrick Motorsports. Absoluut niet historisch correct dus, maar op zich wel een leuk eerbetoon aan de originele NASCAR-auto’s van het team. Voor de webshop van Hendrick Motorsports is er een set met een 1986 Chevrolet C30 Custom Deluxe en een (standaard) 1986 Chevrolet Monte Carlo SS in de kleuren van de #25 Folgers Coffee van weleer.
Nieuwe series zijn ‘The Drive Home to the Mustang Stampede’ en ‘Vintage Showroom Floor’. Over concrete modellen wordt nog niets gezegd, maar de inhoud spreekt voor zich: allerlei Ford Mustangs en klassieke auto’s in ‘gewone’ civiele uitvoering.
Door naar de volledig nieuwe modellen, die in diverse welke series zullen verschijnen. Op alfabetische volgorde: 1971–1972 Cadillac Eldorado Convertible, 1982–1992 Chevrolet Camaro (als RS, Z28, IROC-Z en T-Top), 2015–2023 Dodge Challenger (zowel ‘standaard’ als Widebody en verder in zo’n beetje iedere uitvoering), 2020–2022 Ford F-450 Dually (iets nieuwere en zwaardere uitvoering dan GreenLight al maakte), 2024 Ford Mustang (GT en Dark Horse, Coupe en Convertible), 1973–1976 Ford Thunderbird, 2020–2023 GMC Sierra HD (zowel enkel- als dubbellucht) en 2020 Shelby GT500. De GMC Sierra wordt in eerste instantie gemaakt voor ‘een klant’ en verschijnt pas in de loop van 2025 in het eigen assortiment van GreenLight.
Net als een aantal andere standhouders had ook GreenLight helaas last van logistieke problemen, vooral in de vorm van een zeer traag werkende Duitse douane. Daarom waren op de stand slechts de GMC Sierra en twee prototypes aanwezig…