Truckstar (08)

Profile Truckstar festival 2024

Op het TT Circuit van Assen vond in het weekend van 27 en 28 juli één van de grootste truckevenementen van het jaar plaats. Op het Profile Truckstar Festival waren ruim 2.300 vrachtauto’s te bewonderen. De NAMAC was ook dit keer weer aanwezig met een stand op het beursplein. Tijdens dit zonovergoten weekend is de onze stand heel goed bezocht. Er waren verschillende vitrines gevuld met miniaturen te bekijken en we hebben veel informatie over onze club verspreid. Natuurlijk kwamen er veel NAMAC-leden langs om een praatje te maken, maar we mochten ook verschillende nieuwe leden inschrijven. (TB)

Voor een mooie sfeerimpressie zie de foto’s van Jacob, Leonard, Gerjon, Richard, Guus, Hans, Hans en Herman.

Truckstar (07)
Truckstar (08)