NAMAC bij Wheels at the Palace

Evenals voorgaande jaren was de NAMAC weer aanwezig bij Paleis Soestdijk waar op 1, 2 en 3 september het evenement ‘Wheels at the Palace’ (voorheen Concours d’ Élégance) werd gehouden. Op donderdag 31 augustus hebben we de tent en de vitrines ingericht en tijdens de publieksdagen bemanden aan aantal van onze leden de stand om voorlichting te geven aan het publiek over onze hobby en de NAMAC. Het is verbazingwekkend dat je altijd weer mensen ontmoet die wel miniatuurauto’s verzamelen, maar de NAMAC nog niet kennen! Een aantal van hen hebben we ter plekke lid kunnen maken en zij zullen op de eerstvolgende beurs waarschijnlijk hun ogen uitkijken. Al met al weer een succesvolle deelname, met dank aan de leden die zich hiervoor hebben ingezet.